22 Ağustos 2014 Cuma

Goley Hile %100 Calışıyor

  Hiç yorum yok
Goley Hilesi

Arkadaşlar jogame'ni football oyunu olan Goley için mükemmel bir hileyi sizlere paylaşıyoruz.Hile ile kart , para ve joy para paketi elde edebilirsiniz.Verdiğimiz program indirip videolu anlatımı izleyiniz.


Yazılı Anlatım

1- İndirdiğimiz Dosyayı Rardan Çıkartıyoruz.
2- Goley Hack Klasörü İçindeki Dosyayı Çalıştırıyoruz.
3-  Oyunumuza Dönüp Açılan Hilede "goley.bin" Yazıyoruz.İnject Diyoruz.
4-  Value Kısmına "41386" Yazıp Ok Butonuna Tıklıyoruz.

Videolu Anlatım



Goley Altin Hiz Ender Kart Hilesi 2014 Hile indir

Goley altın,hız,ender kart hilesini sizlere sunuyoruz.

HİLENİN YAPILIŞI
1. Aşagıda vermiş olduğumuz linkten hileyi indiriyoruz.
2. Rardan çıkartıyoruz.
3. Videoyu adım adım izleyerek hileyi yapıyoruz.

VİDEOLU ANLATIM

İNDİRME LİNKLERİ

Turbobit
İndirmek için resme(logoya) tıklayın.
 Goley altın hız ender kart hilesi hilemerkezim.com




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Küfür'lü Yorumlar Silinir.